Išči po točkah

Konec: Turiška vas

Čas hoje: 0 minut Zahtevnost: Lahka pot

Opis

Od Partizanskega  doma na Kopah greš cca 20 min (točno 2 km) navzdol po makadamski poti. Na desni je vidno znamenje, da je treba zaviti navzdol v gozd.

Ampak po cca 200 metrov strme poti navzdol smerokaz na drevesu lahko zapelje. Dejansko moraš zaviti levo ZA drevesom po stezi, ki je že zaraščena s travo!

Ko prideš iz gozda na asfaltno cesto, jo prečkaš, znak je korektno postavljen in dobro opazen. Za grobo orijentacijo: cesto Slovenj Gradec – Kopa prečkah na ca desetem kilometru iz Sloenj Gradca proti Kopam!

Ko je čez nekaj časa treba z makadamske poti zaviti desno v gozd, je najprej na desni kapelica potem je pa še znak!

V knjižici omenjena cerkev sv. Magdalene z lesenim zvonikom se lepo vidi s poti (ob poti je znak, da levo zavije pot k cerkvi!).

Potem ko greš mimo kmetije Perše pa zopet “past”. Najprej prideš iz gozda na makadamsko pot, a jo moraš prečiti in zaviti na stezo, zaraščeno s travo. Na to te opozori znak.

Ampak po kratki hoji skozi gozd prideš na travnik. Če pogledaš nazaj, vidiš znak. Ampak dejansko se oznake izgubijo. Jih kar ni več. In ni mi preostalo kot po občutku iti navzdol do Turiške vasi.