Išči po točkah

Začetek: Grosuplje

Konec: Sv. Tilen

Razdalja: 15.7 km Čas hoje: 4 ure 40 minut Zahtevnost: Lahka pot Označenost: Označeno

Opis

višina: 334 m Grosuplje

5.7 km, 1 ura 40 minut Grosuplje - Polica

Opis: Opomba: odsek je v osnovi opisan v nasprotno smer poteka, zato je potrebno to upoštevati pri navodilih

In ko prideš v Grosuplje, greš naravnost in ko prideš do križišča, kjer greš lahko levo ali desno, greš levo in čez cca 300 metrov je gostilna Vodičar na desni strani.

višina: 438 m Polica

1.4 km, 30 minut Polica - Blečji vrh

Ta odsek nima nobenega opisa.
višina: 546 m Blečji vrh

Ni opisa
3.8 km, 1 ura 20 minut Blečji vrh - Kraje (razpotje)

Desno in čez kratek čas ob leseni tabli Grosuplje 11 km levo.

višina: 686 m Kraje (razpotje)

4.8 km, 1 ura 10 minut Kraje (razpotje) - Sv. Tilen

Po cesti v Leskovec, ki je hkrati glavna ulica skozi naselje, gremo zložno do hiše Žabjek 15; tam zapustimo cesto in zavijemo po dovozni cesti desno navzgor proti hiši in telefonskemu drogu. Pred to hišo steza zavije strmo navzgor proti gozdu, tam pa preide v kolovoz, ki se strmo vzpenja po j. pobočju Gradišča (706 m). Prečkamo asfaltirano cesto, potem pa se spet strmo vzpenjamo po gozdu do asfaltirane ceste proti Leskovcu. Od križišča pri ŽP je 25 min. Levo pod nami je dolina Višnjice z avtomobilsko cesto proti Ljubljani, naša cesta pa se v 15 min. zložno vzpne na Vrh pri Višnji Gori, 552 m, 76 preb., v gručasto vas na j. pobočju Gradišča. Skozi vas pridemo na ovinek z razpotjem: leva cesta pelje v Gorenje Brezovo, desna asfaltirana v Leskovec. Hojo po cesti, ki se zelo zložno vzpenja po zakraseli Leskovški planoti, nam krajšajo lepi razgledi vse do Gorjancev na jv. strani. Po 15 min. je na levi velik lovski dom LD Višnja Gora. Na planoti je več travnikov in manj njiv; 10 min. od lovskega doma se levo odcepi cesta v Gorenje Brezovo, ki ga vidimo v bližini, desna pa na Sela. Planota nenadoma spremeni videz; več je travnikov in njiv, pa tudi hiš. Na sz. strani se v bližini dviga gozdnat Kucelj (748 m), na v. strani ceste pa travnata Škrjanščica (722 m). Kmalu pridemo v Leskovec, 665 m, 94 preb. Iz Višnje Gore je 1 h 15. Gručasto naselje stoji na zakraseli Leskovški planoti. Plitva zemlja ne daje dobrih možnosti za kmetovanje, najbolj je razvita živinoreja. V vasi stoji barokizirana podružnična cerkev sv. Ožbalta; na lesenem stropu z letnico 1633 so ornamenti in figuralne podobe Adama in Eve, križanja ter drugih svetopisemskih prizorov.

V Leskovcu zavijemo pri kapelici levo med hišami in nadaljujemo pot po cesti v Veliko Trebeljevo. Od vasi naprej je cesta makadamska. Čez polje pripelje v gozd in do kažipotov, ki povedo, da je tam odcep na Kucelj, na katerega zavije Grosupeljska pot, naši TV pa se do Janč priključita E-6 in Ljubljanska mladinska pot; iz Leskovca do kažipotov je 15 min.